Falling Objects at SnazzySpace.com

Saturday 23 April 2011

kawad oh kawad

kawad ? hm, secara jujur aku cakap , aku dah mula bosan dengan ni semua ..


kaki pacak , pinggang kunci , siku lurus , tangan paras , dada bukak , kpale langut , mate pandang 200 meter ke hadapan 


SUSAH SANGAT KE NAK BUAT MACAM TU ??


persoalan tu dah banyak kali singgaah kat fikiran aku , dah naik bosan , muak , semua ade ahh


memang lah spirit latihan dengan spirit pertandingan lain, tapi dari segi latihan aku tau korang bole buad ke tak bole ,


HAMPA ? SEDIH ? KECEWA ?


perasaan tu takyah cakap , memang bercampur aduk lah wehh , sebab tu tadi aku malas nak ajar even command sekalipun ,tension !!!
mane taknye , asyik cakap bende same je , bole jadi gila tau tak ??
tolong lah , semua orang nak rasai kemenangankan ? tapi ingat bole ke kalau macam ni style korang kawad ?


JANGAN PERNAH MIMPI UNTUK JADI SANG JUARA KALAU TAK PERNAH BERSUNGGUH SUNGGUH 






TOLONG ,FIKIR DAN RENUNGKAN APE YG AKU CAKAP KALAU NAK RASAI KEJOHANAN TU  


SAYANG KORANG SANGATSANGAT !!!


malas dah nak fikir , ape ape pun, goodluck untuk korang semua

6 comments:

  1. sorry coz tak buat sume tuh..dah try..tp still lalai..msti cbe yg trbaik rabu neyh!!!

    ReplyDelete
  2. jangan rabu je , tunjukkan mase latihan gak

    ReplyDelete
  3. c0e . ite daa wat yg terbaik . skunk ney kaki nga skit . mapp ta hentak padat . map 4everthing senin ney ite masuk baris =) tunggu yee .wlau kaki ite skit i2 ta bermakne ta ley kwad knn3 . hehe

    ReplyDelete
  4. eh , kaka bella , sara kan ? kaki sara sakit , tapi sara harap dpt buat yg terbaik untuk kaka bella :) chill baby <3

    ReplyDelete
  5. banun : takpe sayang , dah kaki sakit nak buat macam mane
    sara : lain kali buat betul2 okay ?

    ReplyDelete
  6. ta pe2 . ite try wat gak . insyallah padat ><

    ReplyDelete