Falling Objects at SnazzySpace.com

Monday 11 April 2011

seorang teman

maserra allysa : she's the best friend ever !! i love her and will always do ,

haih , daripada 6 sahabat kini cume tinggal dua ..

bella , auni , lisa , zira , shaki , min ..
 but now hanye tinggal bella and shaki je 
sebab semua dah pindahh ..
ingat la walau ape pun jadi AKU AKAN SAYANG KORANG SAMPAI BILA BILA WEHH !!! 
TOLONG LAH INGAT SEMUA MEMORI KITA 

dari kita form 2 sampai lahsekarangg   .. dari yang baik sampai lah ke jahat  .. hahaha

memori kita semua kekal kat ingatan aku dohh .. ingat semua janji kita ..

haa , i'm gonna my muncett lisa  !!!    i've to through this year without her , without my baby auni ,
how can i live without them ?
oh my !!! i cant and i know i cant !!! oh god help me please

cikgu : bella , auni , maserra , shakira !!! awak pergi mana ni sampai semua tak masuk kelas ??

kami : kami ponteng cikgu !!

hahaha ..

suprise party , hey stone !! lepak kat canteen sampai balik , menganjing budakk , gelakkan orang , letak gam kat beag orang , conteng tepi dinding library , tiru mase exam ,,   



sape yang nak buat tu semua kalau bukan KITA .. 
kadang kadang bila aku tengok balik semua gambar kita , aku nangis weehh !!

aku sayang sangat kat korang .. especially kau auni !!

take care sayang , ingat semua memori kite 

i love you all for the rest of my life <3 

No comments:

Post a Comment