Falling Objects at SnazzySpace.com

Thursday 21 April 2011

tabahkan hati aku

semangat ? entah hilang ke mana .

dugaan ? semakin banyak , sampai tak mampu nak tanggung 

kawan ? ape gune ade kalau makan kawan ?  

dugaan , dugaan , YA ALLAH , tolong lah aku .. hilang dah semua semangat aku ..
aku dah tak sanggup .. 

kalau betul salah aku , ampunkan aku sahabat , ampunkan aku ya tuhan , ampunkan aku sedarian ..
bukan maksud aku ..

AKU DAH KENAL MANA KAWAN , MANA LAWAN 

tyaa ,shaki , sara , syabila , farhana ,,

thanks sebab sentiase ade dengan aku .., kawan yang aku sayang , yang aku percaya ..
entah mane menghilang ..

susah dah nak teruskan hidup nie .

SELAGI KAU ADE PELUANG NAK KUTUK AKU , KUTUK LAH KAWAN, AKU TAK KESAH 

sebab kau BUKAN KAWAN , TAPI KAU LAWAN !!

HATI : tenang lah sayang .. ade diorang pun TAK KEMANA .. just sabar and redha jea !!


because :

WHAT GOES AROUND , COMES AROUND !

No comments:

Post a Comment